Tuesday, May 27, 2014

Hari ini merupakan hari peperiksaan bagi kertas saya Commercial Law. Saya sempat juga melawat pelajar-pelajar saya sebelum peperiksaan. Beri kata-kata semangat dan menenangkan tension students. Ni dah study berjemaah lak kat koridor exam hall sebelum exam. Dari yang saya lihat, semua student dalam up beat mode...satu petanda yang baik :). Jam dah hampit pukul 12, jadi budak-budak ni mesti dah habis jawab exam questions. Setelah beberapa lama mengajar, saya rasa batch kali ini saya panggil batch kanak-kanak riang. Happy jer, so innocence macam kanak-kanak. Hard time in teaching them tapi happy her diorang ni. Hard time adalah selepas ini, iaitu menanda kertas dan key in markah ke dalam system..Sleepless nite. Kena siapkan before Friday dan lepas ni boleh bercuti dengan tenangnyer menyambut Hari Gawai di Kuching, Sarawak. So next posting mungkin dari Sarawak lah yer :)

No comments:

Post a Comment